Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul
Tesadüfen yazdığım bir bölümde okumaya başladıktan sonra hayatımın değiştiğinin farkındayım.Hala yüzme bilmiyorum ve mesleğimi sevmiyorum.Daha ilk seneden okulumu uzatmayı başardım ve bundan rahatsızlık duymuyorum.İstanbula aşığım.Fransızcayı da her zaman seksi buldum.

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Salaklık bende,bizde.

Evet.
Herkesin yaptığı bir hatadan bende nasibimi alıyorum her seferinde.
Hayatıma gireli çok kısa bir zaman olmasına rağmen bi haller bi edalar bi aman üzülmesin tripleri. 
Kafama sıkayım ! 
Rest çekmek bazı insanlar için kolay yeri geldiğinde benim içinde öyle oluyor. Ama şuan aynı şeyi söylemem mümkün değil.
Bunun tek sorumlusu yine o insanlar.Başta kendilerini çok iyi bir insan sıfatına yerleştirip sonradan işler beklediğiniz gibi gitmeyince de bocalayan yine biz oluyoruz.

Neden olmasın? Neden olmuyo? Ya üzülürse ya kırılırsa ya incinirse. Ölse umurunuzda olmayacak bir insan için bu kadar iç ses çatışması yaşamak fazla saçma olsa da oluyo işte.
Yanlış olan-yapılan herşeyin farkında olup bunları ısrarla tekrar eden biz insanlar bu konuda ne zaman kendi açımızdan olaylara bakabiliriz bilmiyorum ama fazla uzun sürmesin lütfen.

5 yorum:

  1. "Bitti, yürümüyor zaten." diyeceksin.

    YanıtlaSil
  2. Trip attı az önce bi de utanmadan.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. O kadar kötü bi insan değilim kızlar.

    YanıtlaSil
  5. güzelim kötü olmakla alakası yok ki..zaten sevmediğin biriyle birlikte olman onu bırakmandan daha kötü =)

    YanıtlaSil